Maatwerk? Nordijn helpt je hierbij

Unieke maatwerk-garantie methode

Veelgestelde vragen

Wie is Nordijn

Op basis van onze jarenlange ervaring in de zonweringbranche hebben wij de missie om maatwerk raamdecoratie betaalbaar en toegankelijk te maken voor iedereen.

Hebben jullie ook een telefonische klantenservice?

Onze persoonlijke klantenservice is bereikbaar van:
maandag tot en met zaterdag
van 09.00 tot 17.00
telefoonnummer: 0180-39 62 85 / 06 84 88 43 21.
E-mail: info@nordijn.nl

U kunt altijd mailen of appen.

Wat zijn de kosten voor installatie?

Wanneer u gebruikt maakt van onze montageservice betaald u montagekosten.

Het adviesgesprek en het inmeten van uw raamdecoratie is altijd vrijblijvend. Wel worden er reiskosten berekend.

Ophalen of verzenden

Bestellingen kunnen tijdens onze openingstijden worden opgehaald op het adres van Nordijn.nl aan de Bijdorp-west 52 in Barendrecht. U kunt de bestelling afhalen tijdens onze openingstijden: Maandag t/m Vrijdag 09.00 - 17.00 uur en op Zaterdag van 10.00 - 17.00 uur.

Bezorgkosten

Gratis verzending

Onze vervoerder

In de meeste gevallen wordt uw bestelling geleverd door onze vervoerder NE-Distriservice. NE-Distriservice bezorgt op basis van route en regio. In uw regio wordt er twee keer per week geleverd, u kunt aan de hand van uw postcode precies zien op welke dagen er geleverd zal worden. U kunt het leverschema van NE-Distriservice vinden via de volgende link: http://www.ne.nl/leverschema . Enkele dagen voor de levering krijgt u een bevestiging per e-mail van de geplande afleverdatum. De avond voor de levering ontvangt u een e-mail met een link waarmee u de verwachte aflevertijd kunt volgen.

Track & Trace

Tijdens de verwerking van uw bestelling houden we u doormiddel van e-mails op de hoogte. De voortgang van uw bestelling kunt u ook volgen via de klantenservice pagina. Hier kunt u ook de e-mail instellingen controleren voor de status-updates die we u toesturen vanaf het moment van uw bestelling tot aan de aflevering bij u voor de deur.

Als u niet thuis bent

Indien er ter plaatse op uw adres specifiek belemmeringen of blokkades zijn die de aflevering kunnen vertragen zal u dat voorafgaand aan het transport aan Nordijn.nl kenbaar moeten maken.

De goederen worden afgeleverd tot aan de deur van het pand. De chauffeurs zullen de goederen niet naar andere verdiepingen brengen. Ook zal mogelijk toegepast verpakkingsmateriaal niet door onze chauffeurs mee worden teruggenomen.

Indien uw op de dag van levering niet aanwezig bent zullen wij de hieronder afgebeelde kaart in de bus doen, of het briefje van postNL.

Hierop wordt u gevraagd contact met ons op te nemen voor een nieuwe afspraak, de kosten van deze tweede rit zullen aan u worden doorbelast.

Indien u dan wederom niet aanwezig bent zullen de goederen in overleg met u worden geretourneerd door de vervoerder naar Nordijn.nl

Indien u de levering in goede staat heeft ontvangen zal ter bevestiging daarvan een handtekening op een handcomputer gevraagd worden. Reclamaties over schades of compleetheid van de aflevering zullen na het beschikken van een dergelijke handtekening niet meer in behandeling worden genomen.

Deelleveringen

Als u verschillende producten uit meerdere productcategorieën heeft besteld dan kan het voorkomen dat uw bestelling door verschillende vervoerders op verschillende momenten worden geleverd.

Kan ik annuleren?

Alle producten zijn maatwerk en worden volgens bestelling geproduceerd en geleverd.
Annuleren of het doorgeven van wijzigingen zoals afmetingen, kleuren en andere eigenschappen en opties zijn mogelijk per e-mail en telefonisch zo snel mogelijk en binnen 1 uur na ontvangst van de orderbevestiging.
Annulering en of wijzigingen worden alleen schriftelijk geaccepteerd.

Op basis van art 7:46 lid 4 sub a.1. BW neemt Nordijn.nl nimmer een maatwerk product retour.
Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de producten van die wij ter plaatsen op maat maken aangezien deze op de maat overeenkomstig de specificaties van de klant geproduceerd worden.

Heeft Nordijn.nl ook een montage- en meetservice?

Wij hebben een eigen meet- en montagedienst. Als we komen meten worden er voorrijkosten berekend. Vraag telefonische of via whatssapp naar de kosten
Onze adviseur komt altijd met de stalen advies op maat geven.
Kiest u voor de montageservice, dan bespreken we dit bij u bestelling.

Wij zorgen dus voor een passende en perfecte installatie.
Maak een afspraak met onze adviseur.

Is het erg moeilijk zelf te meten?

U kunt er voor kiezen om zelf u ramen in te meten, wanneer u dit doet kunt u het beste onze meetinstructie raadplegen. Hierop staat alles waarbij u moet opletten bij het inmeten van uw raamdecoratie en het inmeten kunt u dan ook zelf doen.

Maakt u toch liever gebruik van onze adviseursservice dan kunt u hiervoor mailen of bellen om een afspraak in te plannen.

Naast het meten kunt u er ook voor kiezen om zelf u raamdecoratie te monteren. U krijgt de montage instructie bij uw producten geleverd maar u kunt de montage handleidingen ook online bekijken.
Daarnaast kunt u ook onze montagevideo´s bekijken zodat u zeker weet dat u de raamdecoratie juist monteert.
Maakt u toch liever gebruik van de montageservice dan kiest u tijdens uw bestelproces op onze website voor de montageservice of u geeft dit aan tijdens uw adviseursgesprek.

In of op het kozijn montage?

Bepaal allereerst waar u de rolgordijn/ jaloezie gaat plaatsen.
is dit ´in het kozijn´, ´op het kozijn´ of ´aan het plafond´.

Bij de keuze voor in het kozijn moet erop gelet worden dat het precies past. Let tevens op eventuele obstakels zoals draairichting van het raam, handgrepen, dievenklauwen of andere zaken die de functionaliteit van uw jaloezie en montage zouden kunnen beïnvloeden.
Bij de keuze voor op het kozijn adviseren wij u voldoende overlap te nemen voor een perfect resultaat.
Heeft u een scheef of uitdagend raam, dan adviseren wij te alle tijde een op het kozijn montage.
Bij vragen neemt u gerust contact op met onze klantenservice 0180-39 62-85 / 0684884321.

Zijn alle prijzen inclusief btw?

Ja, de prijzen die op onze website vermeldt staan zijn inclusief btw.

Hoe moet ik meten?

Bij het meten van uw raamdecoratie is ons advies om altijd drie hoogtematen (links, midden en rechts) en drie breedtematen (boven, midden en onder) op te meten.

Daarnaast dient u rekening te houden met eventuele obstakels die het functioneren van uw raamdecoratie kunnen belemmeren.
Tevens wordt er wanneer u voor een 'in het kozijn'-montage kiest een reductie gedaan door de fabriek.
Bekijk bij het gewenst product onze uitgebreide meetinstructie. Uiteraard kan ook één van onze adviseurs u helpen bij het meten van uw ramen.

Wat doe ik bij verkeerd bestelde maten?

Heeft u zelf gemeten maar past uiteindelijk uw product niet of heeft u het vermoeden dat de maten niet kloppen?

Dit valt ons onder eigen risico, de producten worden speciaal voor u maat gemaakt. Omdat dit te voorkomen raden wij altijd aan om te laten inmeten door onze adviseur.

Wel mag u altijd contact met ons opnemen voor een mogelijke oplossing.
Neem contact op met onze klantenservice op het nummer 0180- 39 62 85 / 06 84 88 43 21 en wij helpen u verder.

Leveren jullie ook het montage materiaal?

Bij elke order die wij leveren ontvangt u standaard een montage instructie en de benodigde montagematerialen voor het bevestigen van uw raamdecoratie.
Het enige wat u nog nodig heeft is het juiste gereedschap.
Voor een goede montage raadpleegt u onze montage instructie.
Heeft u nog vragen over het monteren dan kunt u ons bereiken op het nummer 0180-39 62 85 /
06 84 88 43 21.

Wat is de levertijd, voor het op maat maken van de rolgordijnen?

De levertijd is 3 weken

Hebben jullie ook acties?

Hou onze website, facebook in de gaten voor onze acties.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Enkel met uw toestemming gebruiken wij uw persoonlijke gegevens om u op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen van ons bedrijf, speciale aanbiedingen en andere acties.

Uw privé gegevens verstrekken wij niet aan derden.
Uiteraard gebruiken wij wel uw gegevens om uw bestelling op een correcte wijze af te handelen.